> Jeanettes små funderingar... -
RSS RSS 2.0

Jeanettes små funderingar...

Looking back...

Kommentarer (2)

2010-03-12 @ 11:10:30

Med en titt i backspegeln... det har hänt mycket på sista tiden. Jobbiga saker och jag har ibland känt mej som minst i hela världen. Jag är så glad att jag har mina barn och min familj. Utan dom vet jag inte vad jag hade gjort. Underbara barn som jag är så stolt över och älskar. En underbar sambo som överraskar med små, små saker som gör mej så glad. Mamma o pappa som alltid ställer upp! Fantastiskt att ha såna människor omkring mej.

Alla bloggvänner med... ni är uppmuntrande och omtänksamma. Jag känner er inte i verkliga livet, men ändå betyder ni mycket! 



Ha en jättetrevlig helg allihopa!

Kommentarer

Postat av: ella

trevlig helg till dig med=)hoppas solen kikar fram hos dig=)

2010-03-12 @ 12:15:30
URL: http://ellisgirl.blogg.se/

Postat av: ella

hoppas din vecka startat bra många kramar=)

2010-03-15 @ 09:49:11
URL: http://ellisgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback