> Jeanettes små funderingar... -
RSS RSS 2.0

Jeanettes små funderingar...

Mamma...

Kommentarer (2)

2010-03-08 @ 10:47:55

Min mamma!

Säger alldeles för sällan till henne hur mycket jag älskar henne! Att få prata med henne i telefon. Gillar att höra hennes röst och hur hon frågar hur jag mår... och verkligen väntar på svaret!

Igår ringde hon. Frågade just det där: - Hej, hur är det? Är allt bra? Sedan pratade vi om ditten och datten, gud vet allt, fyllde i varandras meningar och avslutade med "tack för att du ringde" och "vi hörs".

Jag känner verkligen att utan min mamma hade livet varit svårt att leva. Jag har en mormor kvar också som betyder himmelen för mej. Dessa två kvinnor är det bästa i "mamma" - "mormor" väg man kan ha!



Mamma (och syster)

 

Fina mormor




Kommentarer

Postat av: ella

söta=)

mm saknar min mamma varje dag vi fikade nästan varje dag=)m håller med det är svårt utan tyvärr..va glad du har båda=)kram!!!!

men men .kanske man ses sen.?

sol å +grader här idag härligt.men häckar inne hihi

2010-03-08 @ 13:53:31
URL: http://ellisgirl.blogg.se/

Postat av: ella

mm=)synd d va så tidigt bara men men livet är som det är=)

kramis!ska käka se lite tv;)

hoppas du får en fin kväll=)

2010-03-08 @ 16:03:39
URL: http://ellisgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback