> Jeanettes små funderingar... -
RSS RSS 2.0

Jeanettes små funderingar...

Åh...

Kommentarer (1)

2011-02-15 @ 10:29:21

Jag vet att det bara är jag som kan ta tag i problemet! Jag vet, jag vet... men nu är jag trött på att behöva bli utsatt för detta... Nu måste det ske en förändring! Jobbigt när vissa människor tar all energi från en och man inte kan "värja" sej liksom, men som sagt "gör nåt åt det, Jeanette"...

Jag somnade på soffan i går kväll. Fy fanken vad trött jag var. Sambon hade fixat kvällsmat när jag kom hem.  Jag hade en Alla Hjärtans Dags-present till honom. Ett porslinshjärta med röd glittertext "I´m yours forever"... hihi! Han blev glad och under min huvudkudde i går kväll låg det en hjärte-kudde med texten "I love you". Han är så gullig, min älskade sambo!

Idag ska jag köra inom H&M och hitta en mörkblå tröja och ett grått linne. Det kan väl vara snyggt? Känner för att byta frisyr också, men får se om jag är modig till det? Tror jag tar "ett steg i taget"...


Är lite sugen på detta...eller?

 




Kommentarer

Postat av: ella

den frillan e snygg!!=)gulligt av er båda=)

2011-02-19 @ 20:38:08
URL: http://farytaleinblue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback