> Jeanettes små funderingar... -
RSS RSS 2.0

Jeanettes små funderingar...

Äntligen måndag...

Kommentarer (0)

2008-12-15 @ 10:03:49

...och jag kan skriva lite igen! Saknar Internet som tusan när man inte har det!

Helgen har varit bra! I lördags var jag och Micke och handlade på Kungsmässan. Det var mycket folk men vi hittade en hel del julklappar. Är glad för det, nu har jag bara till mamma och Micke kvar!

I fredags var jag och klippte mej. Fick världens underbaraste hårmassage, kopparinpackning och hårmassage igen!
Hon är fantastisk den där Anna på Harvard´s i Falkenberg!!! Sån frissa skulle alla ha! Tänk vad 10 minuters hårmassage kan göra för en trött kommunalarbetare!!

Var som sagt i Kungsbacka i lördags. På väg in till Kungsmässan i lördags mötte jag Mia Törnblom! Hon tittade rakt på mej och jag på henne. Vilken utstrålning den människan har! Det var som en aura runt henne! Undrar om hon tyckte att jag utstrålade självkänsla? Hihi...
För er som inte vet vem Mia Törnblom är...synd!!!
Hon har ett förflutet som drogberoende narkoman och det började med att hon ville bli smal och tog heroin m m. Hon tog tag i sitt liv och nu lär hon andra hur man kan bli starkare, få självkänsla m m. Läs hennes böcker säger jag bara, vi kan lära oss något allihop!

                  

Det var en del Luciatåg på Kungsmässan. Vi gick omkring och tittade, Sedan åt vi en underbar lunchbuffé på ett trevligt ställe.
Jag njöt av Micke och var glad att vi hittade en del julklappar, som sagt!

Igår plockade jag fram tomtar (och troll). Julpyntade så det stod härliga till. Pysslade om sambon, som är sjuk och lagade potatis/rotfruktsgratäng (färdigköpt). Jättegott! Sedan städade jag kaninburar, gick en runda med Frostiz, dammsugade, dammtorkade, städade toaletterna. Pust! Sedan duschade jag och kollade Wallander (skitdålig) och sen var det dags att sussa. Tja, det var helgen det!

Det blev lite längre inlägg denna gången, har ju sådan skrivklåda!
 
Hej o pöss, mina löss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback