> Jeanettes små funderingar... -
RSS RSS 2.0

Jeanettes små funderingar...

Semesterslut!

Kommentarer (1)

2012-08-17 @ 20:46:21

Åh... jag har verkligen inte känt alls för att blogga senaste tiden. Jag har mist min mormor och det har tagit mycket på krafterna. Det har varit oerhört jobbigt på jobbet också. Det har varit en del stridigheter, en energitjuv som tar mycket kraft och ork från mig m fl. Vare sig jag vill eller inte. Känns som om luften gått ur mig liksom. Ett tag kändes som att jag var på väg in i den berömda "väggen"! Varför ska det ta så mycket energi från en?!!? Nu har jag haft fyra veckor semester och det var verkligen varit skönt. Inte tänkt på jobbet en enda gång... Nu äter jag magkatarrtabletter för magen är i uppror. Det kommer liksom som ett brev på posten.

Jag läser min blogg ibland och det har varit ömsom vin och ömsom vatten... Mest av allt har jag uppskattat bloggen som en slags dagbok, en sak att skriva av sig sina känslor i. Sedan har jag en underbar bloggvän, Ella, som brukar uppmuntra och peppa en. Nu ska jag kämpa för att skriva här lite mer. Jag tror hösten kan komma att blir jobbig nämligen... DÅ är det skönt att skriva av sig.

Kommentarer

Postat av: ella

Hoppas du ej får jobbig höst.magkattarr är ej skoj:(kul du bloggar igen:)kram ha en fin kväll,jag ligger i soffan å är lat:)kraaam

2012-08-17 @ 21:19:10
URL: http://farytaleinblue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback