> Jeanettes små funderingar... -
RSS RSS 2.0

Jeanettes små funderingar...

Ny människa...

Kommentarer (2)

2012-01-27 @ 13:16:09

Som en nästan ny människa känner jag mig. Har klippt håret och känner mig genast lättare! Tänk vad det kan göra mycket för själen. Få schamponerat, balsamerat håret och lite omvårdnad. Det ska inte så mycket till för att man ska känna sig som en ny människa alltså!

Helgen är snart här! Så skönt det ska bli. Var lite sugen på att åka på någon loppis eller köpa mig en ny kofta. Men med tanke på att hårklippning kostar 325 kr och så köpte jag ett hårpuder som ska lyfta kalufsen lite. Det kostade 189 kr!!! Så Jeanette, håll lite i pengarna nu. Månadskostnaden för flärd är redan förbrukad!

En mjuk pepparkaka till kaffet... sedan kan man hålla helg!

Kramis, bananis!


Kommentarer

Postat av: ella

det samma .kul du klippt dig=)ont i huvet!!!blä..,men ska försöka orka ut=)kramis

gott me mjuk pepparkaka

2012-01-27 @ 14:13:08
URL: http://farytaleinblue.blogg.se/

Postat av: ella

hur mår du=)?hoppas helgen varit bra!haft en lugn bra helg,ut å gått fast d va kallt fredag+lördag lite bättre idag iaf=)kram

2012-02-05 @ 12:17:57
URL: http://farytaleinblue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback