> Jeanettes små funderingar... -
RSS RSS 2.0

Jeanettes små funderingar...

Ojoj...

Kommentarer (2)

2013-02-01 @ 21:37:00

 
 
Hej på dig bloggen. Vet du att det var oerhört längesen jag skrev här... Det har hänt så mycket sista tiden så jag vet inte var jag ska börja. Jag kanske ska låta det som hänt vara utan beröring, tror det är bäst så. Ett år, 2012, fyllt av mycket sorg och saknad. Tur man har en sådan underbar familj. Man bara ringer någon så känns allt mycket bättre. :) Kära blogg vill inte sluta skriva. Har bara gjort ett uppehåll igen... :)
 
Sätter in en bild på mitt sällskap här i huset...
Husse och Frostiz!

Kommentarer

Postat av: ella

Kul du bloggar lite;)ajdå hoppas inflamationen snart går över!är nog ett bra tag kvar till våren här i dalarna hihi men nu börjar man längta efter värmen..hoppas detta år blir bra för dig:)
så sööt eran vovv!!!
kramar hoppas du bloggar snart igen

2013-02-01 @ 22:45:46
URL: http://farytaleinblue.blogg.se

Postat av: ella

Helg igen .hoppas ni får en mysig sådan:)

2013-02-08 @ 16:12:20
URL: http://farytaleinblue.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback