> Jeanettes små funderingar... -
RSS RSS 2.0

Jeanettes små funderingar...

Min mormor

Kommentarer (0)

2012-06-12 @ 16:52:29

Jag saknar min älskade mormor så mycket, å just idag är det en sådan dag när jag nästan inte står ut med saknaden!

Hur ska jag kunna leva resten av mitt liv utan henne? Hon som lärt mig så mycket, sjungit för mig och lekt och spelat spel med mig. När jag var liten var jag aldrig i vägen. Jag var aldrig besvärlig (vilket jag var så klart), eller jobbig för henne. En eloge så klart till min älskade mamma med. Det är inte alls så att jag glömmer henne. Men mamma och mormor har präglat mig till att bli den människa jag är idag. Jag kan inte annat än att säga att mina barndomsminnen är så ljusa och fina tack vare dessa två kvinnor!

"Asta la vista baby"
(Som vi brukade skoja med mormor Asta)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback