> Jeanettes små funderingar... -
RSS RSS 2.0

Jeanettes små funderingar...

Ny vecka efter jul...

Kommentarer (2)

2011-12-27 @ 13:01:44

Så var julhelgen avklarad. Härligt att vara lite ledig och jag och Bella hade som vanligt kul tillsammans i fredags när vi shoppade dom sista julklapparna! Sedan åkte hon tillbaka till Vedum. Jonte fick jag träffa på julafton! :)

På julafton var vi hemma hos mamma och pappa. Trevligt med god mat och lille Aron (systersonen) som lullade runt, mer intresserad av mormors prydnadssaker än av sina julklappar. Vi spelade spel och hade det mysigt. Frostiz var med och firade jul hos mamma och tur var det för vi var inte hemma förrän kl halv två på natten!

På juldagen kom lille Kevin och skulle öppna sina julklappar men han var lika ointresserad som Aron. Kevin var nöjd bara han fick diska...

Igår klyvde vi ved i hela 3 timmar. Jag råkade slänga ett vedträ i huvudet på älskade sambon men han sa att det inte gjorde ont men jag vet nog att det gjorde ganska ont... En Jansson i ugnen och sedan slappade vi resten av kvällen!

Nu är man tillbaka på arbetet. Har precis klämt i mej lite lunch. I kväll blir det slappande och kolla på tv-serien som började igår "Svärdet och Spiran". Riktigt spännande...

God fortsättning alla!

Kommentarer

Postat av: ella

hihi du skrev blobb.se så din länk funkade ej hit=)hihihihi

ja julen va mysig hos min syster=)nya vår katalogen jotex kom idag åååh va mycke fint..men eju knappt ens vinter än?här e dovanligt varmt å inge snö..är ju ändå dalarna..

skönt du haft julmys!hoppas d går bra på jobbet,snart nytt år=)kramis

helena beverlyhills är i värmen hon=)

2011-12-27 @ 13:23:09
URL: http://farytaleinblue.blogg.se/

Postat av: ella

hoppas ni får en fin nyårsafton nu=)kramar=)

2011-12-31 @ 11:34:46
URL: http://farytaleinblue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback