> Jeanettes små funderingar... -
RSS RSS 2.0

Jeanettes små funderingar...

Lusselelle

Kommentarer (3)

2011-12-13 @ 13:00:02



Jättefint Luciatåg på jobbet idag. Snart närmar det sig jul och jag har bara köpt 4 paket än så länge!! Hur ska detta gå? Nåja, det kommer ordna sig på nåt vis.

Energitjuvar... tja det gamla problemet kommer snart lösa sig av sig självt nästan. Glad blir jag! :)

Julfest på jobbet på torsdag. Fin klänning har jag köpt men väntar på en brun kofta att ha till som jag beställt på la Redoute, som aldrig kommer... Hugh! Har ju morrondagen på mig med men sen är det för sent!



Här är klänningen. Små små bruna rutor med tofsar. Jättefin!



Koftan... en brun sådan här!


I kväll ska vi köpa julkort!

Kommentarer

Postat av: ella

mysigt me luciatåg.hehe panik här med!!måste ut nästa vecka som vanligt hihih

åh så fin klänning!!=)

kramis

2011-12-13 @ 14:49:46
URL: http://farytaleinblue.blogg.se/

Postat av: ella

haft en bra helg=)??har du fått koftan nu då?

kramis ha en fin 4de advent

2011-12-18 @ 13:15:09
URL: http://farytaleinblue.blogg.se/

Postat av: Helena

Godmorgon! Jättefin klänning! Nu sticker jag iväg till Los Angeles och skall fira nyår i Houston!!!, man är väl knäpp, hihi! Skrev till Ella också att jag skall försöka maila under tiden och det gäller förstås också dig kära bloggvän. Gjorde ett lite skrytinlägg också. Önskar dig och din familj en god jul och ett gott nytt år, kram Helena!

2011-12-20 @ 05:58:02
URL: http://beverlyhills.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback