> Jeanettes små funderingar... -
RSS RSS 2.0

Jeanettes små funderingar...

Härliga helg!

Kommentarer (3)

2011-11-21 @ 11:09:42

Helgen var ju så härlig... men som vanligt alldeles för kort! Hann i alla fall att putsa fönster, vara barnvakt, såga ved, ta hand om djuren... Varför kan inte veckan vara 2 dagar och helgen 5 istället, som min syster tyckte...

Det har hänt mycket sista veckan och "vi ska bara jobba på som vanligt"... jojo... lätt att säga. Nu känner jag att det lät lite bittert, men ibland kan jag bara inte hitta motivationen att ta tag i saker och jag vet ju vad det beror på!! Det är så trist att hela tiden vända och vrida på allt och nästan slå knut på sig själv för att försöka hitta en "orsak" men jag orkar bara inte...

Nu vet jag att ni inte fattar något av det jag skriver, men jag måste skriva av mig lite, för min egen skull. Jag orkar inte förklara MEN jag måste säga bara: Jag är en väldigt lycklig människa privat!!!!! Så bara... just get it, please! Det är nämligen livsviktigt att ha det bra hemma för att överhuvudtaget orka masa sig iväg varje morgon...

Tack bloggen för att du finns, nu är all "frustration" borta... nästan i alla fall :)

Kommentarer

Postat av: ella

skönt du haft en bra helg=)många kramar!

2011-11-22 @ 12:20:55
URL: http://farytaleinblue.blogg.se/

Postat av: ella

1a advent å hoppas ni myser=)här regnar d:(vill ju ha snö nu hihih

kramar!!!

2011-11-27 @ 10:33:14
URL: http://farytaleinblue.blogg.se/

Postat av: ella

hoppas denna helg varit bra=)?kramisar

jag vill ha snööö...hihi

hoppas innan julafton iaf=)

2011-12-04 @ 15:29:29
URL: http://farytaleinblue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback