> Jeanettes små funderingar... -
RSS RSS 2.0

Jeanettes små funderingar...

Kallt!

Kommentarer (4)

2012-02-07 @ 13:31:58

Jag tror det är rejält kallt i hela Sverige just nu. Vi här i södra Sverige ska kanske inte klaga, men idag var det
-15 grader!! Jag vet, det är ju ingenting mot -42 som i norra Sverige men jag tycker det är en mer "rå" kyla här nere, eller jag kan i alla fall tänka mig att det kan vara så.
 Det är bara att pälsa på sig och ta det som en man!

Kaninerna har det gott i sina burar i alla fall. Mycket hö men man får byta vatten (eller is) två ggr om dan och mata dom med morötter och äpplen så dom klarar sig tills jag kommer hem åtminstone!

Frostiz, vovven, är ju en vinterhund (Samojed) och hon älskar kylan lika mycket som solen och +25!

På fredag fyller n å g o n år och på lördag blir det därför lite kalas för nära och kära!
Hujedamej... 48 bast! Vem vill bli det?!

So long långkalsong!


Man längtar...

Kommentarer

Postat av: ella

här är d ej kallt idag.kaninerna har d gott=)man får kika till vattnet bara.haft en när jag va typ 12 men blev allergisk=(tror jag ej tål hö+spån ..blir lika om jag går in i ett stall?så vet ej om d e häst,kanin eller spån å hö jag ej tål=)min samojed jag hade i tånnåren älskade vinter,hon sov ute frivilligt på balkongen!fick ej in henne hon bädda ner ig i snön å på morgonen stack bara nosen upp!haha å hon va helt varm å go iaf.fast hon ville sova där ibland.äh ålder är bara siffror på papper;)fattar ej häller vart åren tar vägen va ju nyss 25?blir 37 i år.haha.men man är ej äldre i själen ju=)krm på dej!!!

2012-02-07 @ 15:32:43
URL: http://farytaleinblue.blogg.se/

Postat av: ella

GRATTIS!!!!!!!



KRAMIS=)

2012-02-10 @ 19:30:53
URL: http://farytaleinblue.blogg.se/

Postat av: ella

snart mars!skönt våren närmar sig=)kram på dig

2012-02-21 @ 14:55:18
URL: http://farytaleinblue.blogg.se/

Postat av: ella

men nu börjar värmen komma iaf;)kram

2012-03-10 @ 19:19:05
URL: http://farytaleinblue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback