> Jeanettes små funderingar... -
RSS RSS 2.0

Jeanettes små funderingar...

Jaha...

Kommentarer (3)

2012-01-17 @ 16:15:29

Så har det än en gång gått alldeles för länge innan jag uppdaterar min kära blogg!  
Vet inte varför men jag har ingen bra förklaring egentligen.

Min mormor har fyllt 90!! Det gjorde hon i onsdags och jag var inom henne på vägen hem från jobbet och skulle säga grattis... där var många kära släktingar som jag inte träffat på lääänge. Det var kul!


Älskade mormor Asta!

Idag fyller min lilla mamma år. Henne ska vi fira på lördag. Det blir också kul för då får jag träffa lille systersonen Aron!


Söte Aron!

Här kommer en bild på mamma med så klart!


Pappa och mamma!

Nu drar jag snart hemåt. Ska bli härligt. Har ingen ork eller sting i nånting jag gör känns det som. Tur man har underbara blogg-vänner och en fin familj! Annars är ju vädret underbart! Känns som om våren är här! Ingen snö, relativt varmt och vägarna fina! Så vill jag ha det nu och framåt! :)

 

Kommentarer

Postat av: Helena

You got mail!

2012-01-17 @ 16:23:22
URL: http://beverlyhills.blogg.se/

Postat av: ella

oj 90 år!!!=)

ja d får gärna skynda på nu till våvärmen...=)kramisar!!!

2012-01-17 @ 22:39:17

Postat av: ella

jag vill hugga ved!!hihi önskar man kunde vedelda..mysigt!!!kramar ja skönt me lugna helger ;)köket tar ju sin lilla tid med hihi

ha en fin fin helg nu

2012-01-20 @ 13:40:26
URL: http://farytaleinblue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback