> Jeanettes små funderingar... -
RSS RSS 2.0

Jeanettes små funderingar...

Julmånad!

Kommentarer (2)

2011-12-05 @ 13:51:57

Nu är det december och snart är det Lucia! Det var jättelängesen jag bloggade. Det har varit mycket nu, det är det jag får skylla på... :)

Förra fredagen tog jag min sambo på en liten överraskningsresa! En konsert på scandinavium, "On Stage 2011" med Kate Ryan, Jill Johnsson, Darin, Sanne Salomonsen m fl. Först stannade vi och käkade på Björkängs vägkrog. Det var lyckat! I onsdags fyllde han femtio år och då var jag ledig. Vi åkte till Väla och Ikea och käkade julbord och hade det hur mysigt som helst hela dagen!
I lördags hade vi fest för dom närmsta... Lyckat!

Nu har jag köpt hela 4 julklappar! Men vad ska jag köpa till resten av familjen? Nåja, det blir en sväng till GeKås snart tror jag...

Ingen speciell vinter ännu. I morse haglade det men nu skiner solen. Hoppas vägarna håller sig fria från snö. Det går bättre att köra bil då...

 

 

Kommentarer

Postat av: ella

du har haft d bra ser jag=)

fortf,inget nät suuuck.kramis!måste fixa klart klappar jag med hihi

2011-12-05 @ 19:57:22
URL: http://farytaleinblue.blogg.se/

Postat av: ella

snart jul heeh va tiden rusar.mer för varje år?

hoppas ni har d mysigt=)kram

2011-12-10 @ 18:00:11
URL: http://farytaleinblue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback