> Jeanettes små funderingar... -
RSS RSS 2.0

Jeanettes små funderingar...

Tungt

Kommentarer (1)

2012-05-09 @ 08:44:13

Det känns allt lite tungt nu... Har haft ont i magen den sista veckan. Magkatarr som gör sig påmind tror jag.
Det är nog den inre stressen som blivit ett "resultat" nu. Känner mig stressad psykiskt, svårt att förklara. Det är en jobbig känsla men svårt att exakt sätta fingret på det. Jag kan inte heller skriva allt här men det är ett "helvete" där jag tillbringar 8 timmar om dagen om man säger så. Åtminstone ca 4 timmar av dom 8 vill jag helst vara någon annanstans.

Tror det är dags för mig att gå vidare för det är vissa människor i min närhet jag inte trivs med, tyvärr. Jag vet, man ska inte låta någon ta ens energi men det är så himla svårt att bara rycka på axlarna ibland och inte bry sig...

Får se hur jag ska göra...

Tur jag har min underbara familj! Utan dom hade jag varit svag.

Kärlek! ♥

Kommentarer

Postat av: ella

ja inre stress ger magkatarr brukar ha d ja med.jobbig känsla!kram på dig,va skoj med hunden=)

läser lite ibland bara har så mycke samtalskontakter som man blir"trött"av jobbigt prata genom livet å dra upp gammalt.men d lär väll vara bra kanske=)

2012-05-09 @ 09:12:02
URL: http://farytaleinblue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback