> Jeanettes små funderingar... -
RSS RSS 2.0

Jeanettes små funderingar...

Min familj=toppen

Kommentarer (1)

2008-11-26 @ 20:03:36

Jag har för några år sedan gått igenom en skilsmässa. Det var oerhört jobbigt och det var många tankar som snurrade runt i huvudet. Nu känns det bättre och det är mycket tack vare min familj. Dom ställde upp för mej och barnen så mycket dom kunde. Bara att veta att dom fanns där gjorde att allt kändes lättare. Det är jag evigt tacksam för och jag kan inte nog tacka dom. Fast jag betedde mej dumt med många saker så var det ialla fall ingen som klandrade en.

Sedan har jag haft Sussie också (min f d "svägerska"). Utan Sussie hade jag inte klarat det. Hon har stöttat mej och vi har pratats vid och vi mailar ofta. Hon och min bror hade ju också delat på sej så både hon och även Henke, min bror, ställde upp. Sådan vän och bror är bra att ha när det kör ihop sej...

Mina älskade föräldrar har ALLTID ställt upp med.
Jag önskar alla hade en sån bra uppväxt som jag. DÅ hade världen sett annorlunda ut kan jag lova. Med så mycket kärlek och ömhet som min mormor/morfar och mamma/pappa visat mej kan man inte bli annat än en vettig människa, haha! (vettig ibland ialla fall).

Sedan har jag ju mina beloved barn också. Dom har tyckt att det varit jobbigt många gånger, men dom har anpassat sej och fått acceptera allting. Det kan jag tycka e jobbigt, å deras vägnar. Samtidigt så vet jag att dom är vettiga och trevliga ungdomar så jag är bara sååå lycklig för dom. Det har jag alltid varit. Mina barn är min stolthet!♥



Sedan träffade jag Micke, som bara gjorde livet så underbart. Jag är så glad och lycklig att jag har honom och vi har kul!


Här kommer en liten sångtext, som är lite tragisk. Det är från Sheena Easton (en av mina idoler) som har en helt fantastisk röst. SKriver mer om henne en annan gång. Men hon har följt mej genom livet...
Sheena Easton



SO WE SAY GOODBYE TO A LOVE WE ONCE BELIEVED IN
TO SLEEPLESS NIGHTS
AND AUTUMN LIGHTS
AND YESTERDAYS

AND YOU WALK AWAY
FROM THE THINGS WE SHARED TOGETHER
THE SUMMER BREEZE
NEW YEAR'S EVE
RAINY AFTERNOONS

SO COLD
YOU DIDN'T HAVE TO MAKE IT SOUND SO COLD
NO TEARS, NO SORROW, NO REASONS, IT'S OVER
I'M LEAVING SO SOON

IF YOU CHANGE YOUR MIND
AND STAYED ANOTHER HOUR
THEN TIME COULD START TO CHANGE YOUR HEART
AND TEACH YOU HOW TO CRY
IT'S NOW OR NEVER
SO WE SAY GOODBYE








Kommentarer

Postat av: Jonatan Poulsen

Hejhej mamma! Du kunde inte lagt en bättre bild på mig? Du har ju en där jag ser vanlig ut på, här på din presentation. Du kunde ju tagit den ist :(. // Jonte " the one, and only "

2008-12-02 @ 20:34:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback