> Jeanettes små funderingar... -
RSS RSS 2.0

Jeanettes små funderingar...

Arbetsdag...

Kommentarer (5)

2009-04-08 @ 10:11:58

... är det igen. Det var lite strängt att gå upp idag när klockan ringde. Det var trist och grått väder så helst skulle man velat dra täcket över huvudet igen, men nu är jag här! Passar på att skriva några rader nu innan pappershögarna kallar igen...

Det var jätteskönt att kunna vara med Jonatan hos doktorn igår. I går kväll hade han rejält ont , men det kommer ju bara att bli bättre och bättre förhoppningsvis.

Idag blir det presentinköp till Jonatans födelsedag, som är på söndag. Jag säger dock inte vad jag tänkt köpa, förrän på fredag. Han ska nämligen firas hos mej i Falkenberg i morron, skärtorsdag. Jag tror inte Jonte läser detta, men jag håller det hemligt lite till....
Igår kväll provkörde jag och Micke en Citroen C4! Det var en perfekt bil för mej. Sportig, söt och lagom stor. Får se om ekonomin tillåter ett bilbyte så småningom. Jag är lite orolig för "Pärlan". Hon har överraskat mej ett par gånger, med lite "hostattacker". Säkert inget allvarligt, men ändå....

Så passar jag på att önska alla en trevlig onsdag!



                                                                

Kommentarer

Postat av: ella

systers son fyller 14 lördag=)

hoppas du hittar nått kul köpa.

nu längtar ja till fredag då solen ska kika fram.

nyss kommit hem ska diska å sen vänta på maria.kram ha d fint!!

2009-04-08 @ 11:56:58
URL: http://ellisgirl.blogg.se/

Postat av: Tina Lejdemyr

Åh vad jag blev rörd över vad du skrivit om Irma (och mig). Det värmde otroligt mycket. Tack.

Vilken fin blogg du har, jag ska läsa mer när jag kommer hem (sitter på jobbet nu).

Hoppas ni får en skön påsk. Stor kram från Tina, Irma o Ludwigs mamma

2009-04-08 @ 12:03:11
URL: http://www.irma.snabber.se

Postat av: Trixie

Älskade ditt motto "Musik sopar dammet från hjärtat". Riktigt bra :)



Härligt att vara lite ledig :) Ha en bra dag!

2009-04-08 @ 13:49:54
URL: http://triix.blogg.se/

Postat av: Julie

Hej hej

Ja, hun er bare helt vidunderlig:-) Jeg har fri fra i dag, men min kæreste er hjemme en hel måned, så det passer perfekt!

Hun er an blanding af en hønsehund og en springer spaniel, så det er en rigtig jagthund:-)

Kram

2009-04-08 @ 14:03:25
URL: http://julielyngeroberts.blogspot.com

Postat av: BJERNHAGEN

Tack :) Jo jag kör nog på det där. precis, allt växer ut. blir nog bra.

2009-04-08 @ 20:01:33
URL: http://lisabjernhagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback