> Jeanettes små funderingar... -
RSS RSS 2.0

Jeanettes små funderingar...

Alla hjärtans dag!

Kommentarer (2)

2009-02-14 @ 17:05:52

Så var den här då. Hjärtedagen. Gav varsin present till mina underbara ungar! Dom verkade uppskatta det. Min sambo fick 4 lotter att skrapa. Hoppas det blir vinst. Egentligen borda alla dagar vara Alla-Hjärtans-Dag, eller hur? Jag försöker tänka på det. Att uppskatta mina nära och kära lite extra. Säga hur mycket jag tycker om dom och försöker ställa upp så mycket jag kan för dom. Det är inte alltid lätt att leva och livet är ibland tufft, men med lite kärlek och omtanke blir det lättare i alla fall...

Vi var en sväng till Halmstad idag. Fick ju presentkort av min sambo. Det blev en svart skitsnygg kofta och en turkos, lite rolig topp. Lägger kanske in en bild eller två senare.

Vi fikade lite på Eurostop, slösade lite pengar (10 spänn) på Black Jack. Jag var uppe på 23 spänn som mest...haha!
Men det sket sej... tänkte annars vunnit 200 kr så jag kunde köpt nåt mer (s)lösaktigt, hihi. Men det blir det kanske nästa gång? ♣=bra!

Ikväll kommer brychan och hans donna och ska äta lite födelsedagsmiddag (dom kunde ju inte förra lördan). Sen blir det kanske lite Melodifestival. Nu ska här dammsugas, göras sallad och styckas kött (nä, skojar bara). Vi ska göra lite kassler och dricka ett fiiint vin till (hihi).

Ha det gött alla och ha en underbar ♥ kväll!

Bella och Jonte = ♥ I LOVE U ♥

Hi5 and Myspace Glitter Graphics: Happy Valentine's Day Glitter Graphic Codes

Kommentarer

Postat av: Helena

Ha det så kul i kväll och hälsa Henke och Anneli! Kram Helena

2009-02-14 @ 17:27:05
URL: http://mollymys.bloggagratis.se

Postat av: BJERNHAGEN

nämen tack så mycket! :)

2009-02-14 @ 18:33:28
URL: http://lisabjernhagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback