> Jeanettes små funderingar... -
RSS RSS 2.0

Jeanettes små funderingar...

Fredagen den 13:e

Kommentarer (2)

2009-02-13 @ 11:29:03

Huuuugaligen, det är fredagen den 13 idag!!

Lägg inga nycklar på bordet, gå inte under stegar, sitt helt still på en stol idag alltså! För det gör jag! Sitter här, rakt upp o ner och vågar inte röra mej.

Näää, skämt åsido... Jag tror inte ett dugg på detta skrock! Har aldrig gjort och kommer aldrig göra det heller! Händer det mej något idag, så beror det inte på att det är fredagen den 13, utan på att det är just nu, just då, det skulle hända. i så fall... alltså ödet. Min fredagen den 13 var i så fall när jag fick motorstopp på E6 förra veckan. Hade det varit fredagen den 13 , hade jag utan tvekan blivit skrockfull!

I morse kl halv 5 åkte Micke och Frostiz till Stockholm! För att hämta en båtmotor som Micke köpt på....? just det...Blocket!!
Kan ni fatta hur glad Frollan blev när hon fick följa med? Hon for som en raket ut i hallen när Micke sa: - Ska vi åka bil?
Jag saknar dom redan. Dom är väl hemma vid 18-tiden i kväll, kan jag tro.

Hoppas det går en spännande film i kväll i och med att det är fredagen den 13? Får se vad kväller erbjuder.

 
Sötnosen Frostiz, när hon var liten och gullig. Nu är hon stor och gullig!







Ha det gott alla skrockfulla där ute! Hihi!

Kommentarer

Postat av: Helena

Godmorgon! Jag är nog lite skrockfull, men håller med dig om att inte beror det på vilket datum det är om det händer något. Jg slog min axel ur led och det var den 7 januari i år, så då kan ju det bli den nya otursdagen i så fall, hihi!Hoppas också på någon mysig film ikväll, älskar fredagar. Jättsöt hund. Ha en riktigt skön kväll!

2009-02-13 @ 11:41:36
URL: http://beverlyhills.blogg.se/

Postat av: Sussi

Åker han till Stockholm bara för att hämta en båtmotor!! Jösses.



När det gäller fredag den 13de e ja inte heller så skrockfull. Shit happens, oavsett vilken dag det är. Å på mitt förra jobb hade jag just nr 13 som lottnr i konstlotteriet och under de 4 år jag var med vann jag 3 vinster. 2 superfina tavlor och en glasstaty. Gissa om jag gillar dom. Så det är nog snarare lite turnummer! Ska ju inte skriva romaner på kommentarer, får skicka ett mail nån dag!



Ha en mysig helg!



Kram från Sussi

2009-02-13 @ 16:00:06
URL: http://suesieque.spaces.live.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback