> Jeanettes små funderingar... -
RSS RSS 2.0

Jeanettes små funderingar...

På väg...

Kommentarer (0)

2009-02-19 @ 11:08:30

Nu ska vi strax åka till Kungsbacka jag o Bella. Det ska bli skoj förutom att det har snöat hela morronen!
Men vi får ta det lugnt bara.

I går kväll hade videt skitkul. Jag tror aldrig jag skrattat så mycket på länge. Bella skulle härma Johan Glans. Han pratar ju skånska. Ni kan tänka er Bella, på skånska, genom näsan, säga: - Nån har tagit min motorcykel! (Nooon haor taaget miin mootaarcykel). Vi skrattade så vi höll på att pinka på oss! Där förlängde vi livet minst 10 år!

Japp, jag håller er uppdaterade under dagen.

♥ Ikväll kommer älsklingen åter... ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback