> Jeanettes små funderingar... -
RSS RSS 2.0

Jeanettes små funderingar...

Semester!

Kommentarer (0)

2009-02-18 @ 23:06:35

I morron är det alltså semester som gäller. Ska bli underbart att bara få vara ledig en dag och ägna den åt att umgås med Bella även om jag velat ha Jonte med också, självklart!

Ikväll är vi alltså ensamma hemma, eftersom Micke är på kurs. Vi har tittat på Johan Glans när han uppträdde i Helsingborg. Fy tusan vad vi skrattade! Vi käkade lite småpizzor först, jag o Bella. Sedan tog vi varsitt Brago Chokladkex, en kopp kaffe och kröp under ett stort täcke framför tv:n. Sedan var kvällen räddad!

Pratade precis med Micke och sa godnatt till honom. Jag saknar honom som tusan... Det är inte många dagar vi varit utan varandra på dessa 3 år
.Hi5 and Myspace Glitter Graphics: I Miss You ... min älskling!



.... och Jonte Hi5 and Myspace Glitter Graphics: Hugs... I love u!


Hi5 and Myspace Glitter Graphics: Good Night Glitter Images "Don't let the bedbugs bite ..."

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback