> Jeanettes små funderingar... -
RSS RSS 2.0

Jeanettes små funderingar...

Måndagkväll

Kommentarer (1)

2009-07-13 @ 21:11:21

Skönt, nu har jag avklarat en arbetsdag till! Var hemma vid 18-tiden. Gjorde lite hamburgare bara, enkelt och bra och gott!

I morron ska jag vara lite sekreterare åt en annan nämnd! Bara ett ärende visserligen, men skit också, är inte sugen alls. Så långt ifrån miljö- och byggfrågor man kan komma... Men vi som är kvar får slåss om arbetsuppgifterna... Okidoki. Det får gå det med. Sedan resten av veckan ska jag bara städa upp bland mina papper, fixa lite, så inget ligger kvar när jag går på semester.

Ska försöka komma iväg lite tidigare i morron bitti. Behöver tiden på jobbet och det är roligare att komma hem i rättan tid. Lyssnar på en ljudbok i bilen nu. Det är Cajsa Ingemarsson och "Lyckans hjul". Den är jättebra och man får passa så man inte missar avfarten mot jobbet!

Nu väntas Bella hem från jobbet. Ska värma lite hamburgare till henne, så gonatt allihopa!

Don´t let the bedbugs bite!


Kommentarer

Postat av: Amanda

Jo, jag är nog en riktig pysselmänniska. Om jag får tid över sitter jag gärna och pysslar med något. Om det nu är att göra smycken, scrapbooking eller klä om möbler. Allt är lika kul! Bara man får vara kreativ. :o)



Nu ska jag strax släppa in nattvaket. Sen hoppa i säng.

Hoppas du haft en lika fin dag som vi.

Kram



2009-07-13 @ 21:35:57
URL: http://creyla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback