> Jeanettes små funderingar... -
RSS RSS 2.0

Jeanettes små funderingar...

Att vara behövd...

Kommentarer (1)

2009-06-09 @ 19:09:49

... är något vi alla behöver känna av. Jag var behövd idag. Av mina barn. Jonatan har bihåleinflammation så innan jag stack hem idag 12.25 var jag på Apoteket och köpte medikament till honom, Ibumetin och någon nässpray med kortison. Jag fick världens kram av honom, en feberkram!

Sedan var jag med Bella på Ge-kås. Hon skulle på anställningsintervju. Jag behövdes som lite moraliskt stöd och det är man ju gärna... Efter det handlade vi lite på Ge-kås. Var lite skickebud åt Jonatan. Han skulle ha lite Studentpresenter.
Bella köpte en jättefin t-shirt, lite sockar. Jag köpte en tunika, ett orange linne, två par spetsleggings och trosor m m.

Efter det handlade vi på Coop och hem och stekte hamburgare. Nu sitter jag med en kopp kaffe och tittar på "Skicka vidare". Ute ösregnar det men vi har det varmt och ombonat med lite tända ljus. Bella sitter vid sin skoldator och lägger över allt på cd-skivor eftersom den ska lämnas på skolan i morron för en uppdatering.  Jag var uppe kl 5.20 idag så det
blir nog inte mera bloggande i kväll. Ska lägga mej tidigt. Men först ska vi klämma i oss baota-stora Kexchoklad som vi köpte på Ge-kås för 8 kr styck! Billigt!

Nati Natti (kl 19.00!!!!)



Kommentarer

Postat av: julia

Hoppas intervjun gick bra för henne! Det är nog något alla behöver, att känna sig behövd!!!!

Kraam

2009-06-10 @ 01:00:13
URL: http://livetsomsjuk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback