> Jeanettes små funderingar... -
RSS RSS 2.0

Jeanettes små funderingar...

Rent ut sagt.. arg!

Kommentarer (2)

2009-06-11 @ 10:03:52


Det är inte ofta jag blir arg! Men nu är jag aaarg! Kommer till jobbet, startar upp datorn som vanligt och vips är min fina bakgrundsbild på Jonatan som bortblåst. Istället ligger det en bakgrund med kommunens nya "logga". Fin? Javisst, men jag valde bort den och lade in Jonatan igen. När jag kom tillbaka efter fikan hade datorn startat om och den nya "loggan" var där... igen!! En gång till försökte jag, men nääää...

Jag ringde till it-avdelningen och fick reda på att "vi kunde glömma, att lägga in andra bakgrundsbilder, för den nya "loggan" kommer att komma tillbaka... gång på gång."
Jag sa att: - Vi har ju sett den nu, nu vill vi ha bilderna på familjen tillbaka! - Glöm det... blev svaret.

Då blir jag arg! Får man inte ens bestämma hur ens dataskärm på jobbet ska se ut längre? Jag kan förstå att man vill lansera en ny sak, men är det inte bättre att den lanseras "utåt" då, så invånarna lär sej att känna igen den? Jag bara undrar.
Makten härskar...

Kommentarer

Postat av: ella

hm!!! man borde ju kunna få ha en egen bild!skumt.kram

2009-06-11 @ 10:08:05
URL: http://ellisgirl.blogg.se/

Postat av: Elena

Men vad dumt! ):

2009-06-11 @ 10:21:15
URL: http://ellisono.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback