> Jeanettes små funderingar... -
RSS RSS 2.0

Jeanettes små funderingar...

Varmt

Kommentarer (4)

2009-06-28 @ 10:22:00

Nu är det ordentlig varmt ute. Klockan är bara 10 och det är redan 23 grader i solen! Bella har precis åkt till Ge-kås för att jobba sitt pass. Vi satt på baksidan och kollade lite, varmt var det... Frostiz gick borta vid kanninburarana och nosade.

Rätt som det var sa Bella, eller rättare sagt, skrek hon till: -Kaninen är ute! Frostiz, kom här! Då hade Noels kaninbur öppnat sej och han hoppade glatt omkring under buren. Det är inte svårt att få tag på honom eftersom han är så tam, men Bella var lite rädd tror jag, att Frostiz skulle ta honom.

Det skulle Frostiz aldrig göra, tror jag. Hon är ju så van vid kaninerna och gör aldrig och har heller aldrig visat att hon tänkt göra något mot dom. Tvärtom är hon så glad när man är ute och pysslar med kaninerna. Vi hade ju kaninerna innan Frostiz kom hit. Så jag tror hon är väldigt glad för dom. Jag tror nog hon mer passade Noel faktiskt...

Idag blir det lugnt, jag ska städa lite här inne, för dammet yr och golven är smutsiga. Det finns en del hundhår i mattan också...

Ha det så gott i värmen!

Kommentarer

Postat av: ella

ja nu ska ja te kiosken sen dammsuga å skura jag med:)

2009-06-28 @ 11:00:49
URL: http://ellisgirl.blogg.se/

Postat av: Trixie

hehe ja lite kan jag nog hålla med nu när du säger det.. ;) hehe. varmt här med idag lite jobbigt när man jobbar men ska inte klaga ;) hoppas allt är bra! kram

2009-06-28 @ 14:57:18
URL: http://triix.blogg.se/

Postat av: Elena

Ja, riktigt varmt! Men man ska int klaga. Hihi. (:



Jag ska också städa och packa.



Ha en bra söndag!

2009-06-28 @ 17:34:21
URL: http://ellisono.blogg.se/

Postat av: Helena

Hej svejs! Tack, det ska verkligen bli skönt att vara ledig! Du hade några veckor kvar att jobba va? Jag träffade förresten Sussi på Jula idag. Kul att se henne, det blir ju inte så ofta. Nu ska jag kolla om det kommer nån rolig niobio. Kram Helan

2009-06-28 @ 20:57:10
URL: http://mollymys.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback