> Jeanettes små funderingar... -
RSS RSS 2.0

Jeanettes små funderingar...

Hårfärg och småkakor

Kommentarer (0)

2009-03-24 @ 20:40:42

Hjälper Bella just nu att färga håret. Vi har varit hemma i ett par timmar. Körde inom Jula och köpte en plattång på vägen hem. Nu ska vi äta en kaka och dricka kaffe. Sedan ska vi sussa. Är rejält trött nu faktiskt.

I morron kväll blir det storvinst på travet!! Då ska vi dit, sitta i VIP-rummet bland andra hästägare, äta en smarrig måltid och bara ha det trevligt, med jobbarkompisarna! Förhoppningsvis även vinna pengar, men jag vet inte riktigt hur det ska gå till eftersom jag är så okunnig när det gäller hästspel. Hästar är jag däremot bra på. Jag har gått i ridskola och kan både skritta, trava och galoppera på en häst. Även lite Kadrilj kan jag. Låter det som skryt? Japp, det är det!

Men tills i morron, som sagt... lite skönhetssömn...



Puss o kram, skumbanan!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback