> Jeanettes små funderingar... -
RSS RSS 2.0

Jeanettes små funderingar...

Back on track?

Kommentarer (1)

2009-05-27 @ 06:15:00


Godmorgon! Är relativt pigg idag. Var väl hemma sisådär vid 22.15 i går efter en god middag på "Wild West Steakhouse". Mycket trevligt! Däckade som en säl (?) när jag, kl 22.45, la mej i sängen och kudden var så där härligt sval och go!

Igår kväll fick jag reda på av en arbetskompis att jag vunnit i konstlotteriet på jobbet!!! Jippi! Jag som aldrig vinner något överhuvuddtaget! Blev vid dragningen den 8:e (!!) som får välja tavla! Så kul så kul så kul så kul... tralalala! Alltså jag blev skitglad. Tavlorna har hängt för "betittande" nu på jobbet i en månads tid så man har verkligen hunnit "falla" för både en och annan. Men som vanligt, som jag sa till arbetskompisarna: - Nää, det är inte lönt, för jag vinner aldrig...??!!

Idag blir det mycket på jobbet igen, men jag betar av bit för bit... I kväll blir det till att handla lite födelsedagspresenter till Bella (that girl becomes 18 tomorrow!!!). Sedan hem och ta det lugnt! Är fortfarande trött i kroppen så den behöver nog vila...

Hej och kram, skumbanan! Babies dancing baby

Kommentarer

Postat av: Anonym

Aha ok ja det får ta den tid det tar, förr el senare så blir han rumsren =)



Javisst är det härligt med hundar dom ger en så mycket glädje så det finns inte =) ska snart sluta för dagen å åka hem till lillkillen, längtar massor =)



va gör du idag då??

2009-05-27 @ 14:49:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback