> Jeanettes små funderingar... -
RSS RSS 2.0

Jeanettes små funderingar...

Söndag kväll

Kommentarer (0)

2009-05-31 @ 22:09:20

Nu är Mors dagfirandet och Bellafirandet över, för denna gången. Jag fick ett underbart fint halsband i silver av Bella o Jonte med en stor boll längst ner. Jättefint och jag blev jätteglad! Tack underbara barn!

Mamma blev glad för doftljuset (citrusdoft) och tre 10:an lotter. Min syster hade gjort ett jättefint album från deras Polenresa som hon gav till mamma och min bror hade köpt en bukett blommor till henne.

Bella fick också jättefina presenter. Vi grillade och käkade tårta och drack kaffe. Allt ute i trädgården, denna underbara dag!

Nu är det jobbedags i morron igen. Hujedamej vad det går fort med en helg.

Gonatt go vänner!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback