> Jeanettes små funderingar... -
RSS RSS 2.0

Jeanettes små funderingar...

Söndag... seg!

Kommentarer (2)

2009-05-17 @ 11:41:13


Är så seg idag. Vaknade sent, vid 10... men är ändå helt slut. Vi var på 30-årskalas igår,  ju. Hade kul som vanligt. Väldigt god mat,  potatisgratäng, kött, små hotta korvar, stort fruktfat m m. Vi var hemma ganska sent och de är kanske inte konstigt att man är lite seg i kroppen idag...

Födelsedagsgrisen blev uppvaktad ialla fall, med sång och paket! 

Kul att träffas, det blir inte så ofta nu för tiden. ♥Mormor♥ har ju alltid varit den sammanhållande länken, men nu orkar hon ju tyvärr inte vara med på kalasen längre. Just vid såna här tillfällen fattas verkligen min mormor. Det är hon som ska sitta på änden av bordet och det är hon som alltid brukar få oss att skratta och det är hon som alltid berättar roliga historier från förr. Nu försöker vi själva, så gott det går, men mormor fattas verkligen. Jag kom på mej själv flera gånger i går kväll, hur mycket jag saknade henne, just igår... Hon är ju kvar i livet men eftersom hon inte orkar längre att vara med på kalasen, så känns det extra tomt, utan henne...

Nu ska vi titta på reprisen på Robinson, sen får vi se vad dagen bjuder på...


Kommentarer

Postat av: Trixie

Svart ja.. Alltid den färgen. Men den passar ju till allt? :) Precis, jag blev helsvart i fredags när jag gick ut, men hade stora silverfärgade örhängen och armband.. :) Det gör hur mycket som helst!



Tittade du på eurovision? :)



Kram!

2009-05-17 @ 14:59:01
URL: http://triix.blogg.se/

Postat av: sara

Ha en fin dag!

2009-05-17 @ 18:03:31
URL: http://metrobloggen.se/grodan09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback