> Jeanettes små funderingar... -
RSS RSS 2.0

Jeanettes små funderingar...

Åhh!

Kommentarer (1)

2009-11-23 @ 11:08:07

Vi var ju och kollade på "New Moon" igår kväll. Den var helt underbar! Vampyrer och kärlek... kan det bli bättre?



Nu rinner förhoppningsvis veckan på snabbt! Jag är trött på mitt jobb, trött, trött... Denna veckan blir extra tuff. Jag är min kollega, samtidigt som jag är jag! Hur fanken får man ihop det? Två arbetspass, hela veckan. Kommer förmodligen vara helt slut på fredag... men vad fasen, man ska inte ta ut bekymmerna i förskott, eller hur? Det som gör en liten ledsen är att man inte får någon ersättning för jobbet, då det är ynka en vecka! Jag behöver inga pengar, men en liten klapp på axeln ibland hade inte varit fel.



På onsdag ska jag och sambon kolla på WiPå-körens julkonsert. Dom kommer till Stafsinge kyrka, ca 3 km från oss. Kul och stämningsfullt kommer det att bli... Kul att träffa sina gamla körkollegor och stämningsfullt brukar det alltid vara med julsångerna! Kommer även träffa och krama om min "gamla" granne som är med och sjunger!

Kommentarer

Postat av: Julia - Älska utmaningen!

Härligt, då måste ja se filmen =)

Hmm, konstigt att du inte får nån ersättning för de extra jobbet du måste göra... Hoppas de går bra iaf och att du inte är helt slutkörd!

Massor med kramar

2009-11-23 @ 19:39:06
URL: http://livetsomsjuk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback