> Jeanettes små funderingar... -
RSS RSS 2.0

Jeanettes små funderingar...

Arg!

Kommentarer (4)

2009-10-23 @ 14:12:48

Jag ser människor jag tycker om... inte må så bra, just nu. Som är ledsna...

Jag ser och jag kan inte göra någonting åt det! Jag står på andra sidan krossäkert, härdat glas. Jag kan se dom men dom ser inte mej! Jag knackar på glaset, men ingen hör mina knackningar. Jag vill ropa: - Jag är här! Jag ser vad ni gör och hör allt vad ni säger! Gör inte dom jag tycker om... illa!

Här står jag... den lilla lilla människan och kan inte göra någonting. Det är min värsta mardröm... och den är sann!
Maktlös, hopplös och trolös... men med hjärtat fyllt med kärlek...




Jag älskar er!

Kommentarer

Postat av: Julia - Älska utmaningen!

Skickar iväg massor med kramar till dig!!!

2009-10-24 @ 09:33:25
URL: http://livetsomsjuk.blogg.se/

Postat av: Isabel

Det kommer bli bra, alla har vi våra ledsna perioder, vissa mer än andra - jag vet faktiskt hur det känns.

Men det ljusa du kan se nu är att du åtminstone faktiskt bryr dig om andra, och helt maktlös är du ju inte. Det är man aldrig när man visar för en annan människa att man bryr sig om.

Hoppas det känns en aning bättre idag. Sänder en varm kram till dig i höstmörkret!

2009-10-24 @ 22:54:44
URL: http://aizah.se

Postat av: ella

va glad att du bryr dig =)

bryr mig jag med om en sak..men tji fick jag oförstående å att ja tjatar?nä tänker på vissas bästa å bryr mig av kärlek..men ja..va gör man?iaf försökt=)

kram å hoppas du kan sova gott i natt.kram

2009-10-25 @ 21:22:05
URL: http://ellisgirl.blogg.se/

Postat av: Isabel

Härligt att höra att det känns bättre och jag hoppas att det fortsätter i samma takt. Jag känner precis som du när mina nära och kära far illa, men då det inte hjälper med negativitet så försöker jag alltid se ljust på det och istället låta dem veta att jag finns för dem.

Tack snälla för att du håller tummarna, kan nog behövas imorgon! KRAM

2009-10-25 @ 21:49:23
URL: http://aizah.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback