> Jeanettes små funderingar... -
RSS RSS 2.0

Jeanettes små funderingar...

Trötter...

Kommentarer (2)

2010-04-27 @ 12:01:14

Är lite trött på jobbet nu faktiskt. Det har jag varit lite från och till som ni kanske vet. Det är inte själva arbetsuppgifterna som tröttar ut mej utan det är lite annat. Det är bara att konstatera att det ibland finns saker och kanske människor med som tar lite väl mycket energi.
Jag har sagt det förut, jag är svag som låter det ske med mej för egentligen skulle man bara kunna "skita" i det. Men energin läggs ibland på "dumma" och "fel" saker. Så är det här i livet... Bara att gå vidare Jeanette!

Idag är vädret lite annorlunda mot igår. Kanske det som tynger ner modet lite?
Vad tror ni? Är ni också vårtrötta? Jag och sambon har annars börjat dricka "strandnyponextrakt". Fullt med C-vitaminer och bra för lederna. Det tar väl dock en 3 veckor innan man märker resultat... men den som väntar på nåt gott...



Det bästa som finns... han o jag!

Kommentarer

Postat av: ella

kram!

hoppas du får en skön mysig helg nu=)

2010-04-30 @ 11:12:44
URL: http://ellisgirl.blogg.se/

Postat av: Elena

Åh, så söta ni är! Hoppas allt är bra med dig!

Vad händer idag när det är Valborg och så?



Kramar!

2010-04-30 @ 14:03:29
URL: http://ellisono.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback