> Jeanettes små funderingar... -
RSS RSS 2.0

Jeanettes små funderingar...

Lucia

Kommentarer (5)

2010-12-13 @ 07:00:37

Tyst, tyst... är först på jobbet och tänkte bara skriva några rader innan arbetsdagen sätter igång. Jag har tänt upp julgranen och stjärnan här på jobbet och det är så skönt att vara ensam ett litet tag. Körde hemifrån redan kl 6 idag! Det är ju Lussefirande på jobbet och det vill man inte missa!

Så bäst att sätta igång med arbetsdagen nu innan det är dags för...
den ljusbärande...

Kommentarer

Postat av: ella

glad lucia på dig=)hoppas d va mysigt=)kaffe här!ska väll ut i kylan senare ta ut paket å så..kram!!

2010-12-13 @ 09:21:03
URL: http://farytaleinblue.blogg.se/

Postat av: ella

ja hem å mys med dig;)nyss varit ut igen hihi ska ta ett bad tror jag.massa kramar!

2010-12-13 @ 15:54:41

Postat av: ella

kul med julfest=)

strax gå ut burr!!men tar typ 3 minuter till syster hihih=)kram

2010-12-14 @ 14:18:16

Postat av: Helena

Hade också en skön luciamorgon, lite extra stämning var det allt med lucior på TV! Sedan fick jag mitt diplom att jag var klar med min terapiutbildning, och det passade ju också bra på en sån dag. Något man minns.Nu fortsätter veckan i vanlig lunk, myser på och ser fram mot julafton och ledigheten. Ha en jättefin vecka, kram, kram!

2010-12-14 @ 18:27:12
URL: http://beverlyhills.blogg.se/

Postat av: ella

nu är d torsdag å hoppas allt e väl med dig=)?kram!!

2010-12-16 @ 08:11:18
URL: http://farytaleinblue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback