> Jeanettes små funderingar... -
RSS RSS 2.0

Jeanettes små funderingar...

...

Kommentarer (1)

2010-01-18 @ 10:26:12

Har inte skrivit på hela helgen. Jag känner mej verkligen "ur form" just nu. Är så trött på allt och alla (utom familjen då alltså). Jag är irriterad och lättretad och känner verkligen för att "dra täcket över huvudet" i dubbel bemärkelse, alltså flera gånger om.

Tror verkligen att jag skulle vilja och behöva söka mej nån annanstans...

Tycker inte det är kul när folk snackar "skit" bakom ryggen på en. Det förtjänar man inte!! Nej, nu får man ta nya tag och hoppas lite mer på positiva tankar, i fortsättningen!

So long, långkalsong!



Har sådan lust att göra så här idag!!! Hjälp!

Kommentarer

Postat av: ella

jobbigt med skitsnackare,sorgliga saker d där...

här e man trött så jag ser snart dubbelt=)

kram!!!!

2010-01-18 @ 19:42:42
URL: http://ellisgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback