> Jeanettes små funderingar... -
RSS RSS 2.0

Jeanettes små funderingar...

Mina barn

Kommentarer (3)

2010-07-13 @ 12:03:12

Jag har sagt det många gånger och skrivit om det här. Mina barn är snart vuxna och klarar sej själv nu. Det är härligt att se, fast det varit tufft för dom många gånger under de senaste åren.

Jag har försökt att bara vara där för dom. Jag älskar mina barn över allt annat och tänker att livet hade varit så fattigt utan dom. Vi har gjort så många roliga saker tillsammans och gör det fortfarande. Synd att jag och deras pappa inte har så bra kontakt.. Det har ibland känts som en nödvändighet men det är ju inget man kan göra något åt, det är bara att "gilla läget".

Det är tufft att vara ensam mamma, men det går. Det är nog ännu mer tufft att vara ensamt barn... alltså om man varken hade haft en mamma eller pappa. Jag är så glad att jag har dessa båda barn som gett mej så mycket skratt och glädje i livet!

 

  

Kommentarer

Postat av: Helena

Bara att finnas där för sina barn tror jag är oerhört viktigt. Jag var ett ensamt barn, dessutom hade jag en dominerande och iskall mamma och en pappa som valde att var borta så mycket som möjligt, så det var ingen vidare uppväxt. Så dina barn verkar ha en jättefin mamma och man kan inte mer än göra så gott man kan, men jag säger som Daniel Westling i sitt bröllopstal till Victoria: " Störst av allt är kärleken" och det är ju så sant så, kramar!

2010-07-15 @ 09:35:42
URL: http://beverlyhills.blogg.se/

Postat av: Elena

Vilket sött rim du skrev i min blogg. :)



Fint skrivet! Vet du vad? Att du bryr dig betyder oerhört mycket för dina barn! Det du gör är det bästa, tänk så. Det är tråkigt att du och pappan till barnen inte kan ha bättre kontakt. Men ibland blir det så! Min mamma och pappa har inte heller någon vidare kontakt och inte jag heller för den delen med min pappa, men på nåt sätt är det bättre så! Var glad och stolt över allt du gör för dina barn, för det är det bästa!! :)



KRAMAR!

2010-07-19 @ 11:46:07
URL: http://httpellisono.blogg.se/

Postat av: ella

hihi ja d blev lite bråttom i morse=)ska snart se lite tv å sen ska man väll sova=)

hoppas din kväll e bra med & att du får sova gott.kram

2010-07-23 @ 21:16:47
URL: http://ellisgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback