> Jeanettes små funderingar... -
RSS RSS 2.0

Jeanettes små funderingar...

Kommentarer (1)

2010-11-08 @ 14:44:26

Alis volat propiis - ja, hon flyger med sina egna vingar... Det har hon alltid gjort... Stolt och vacker och jag önskar såå att jag var mer som henne! Hade önskat att jag var lika stark, lika envis, lika underbar! Jag beundrar henne och har alltid gjort det. Min älskade dotter! ♥

Ab imo pectore - av hela mitt hjärta älskar jag dej, min son! Duktig, ambitiös, skämtsam när man minst anar det, man kan få ett skämtsamtal på jobbetm på telefon när man minst anar det. Du är snygg och vacker, med långa ögonfransar så alla tjejer blir avundsjuka... Önskar jag haft lite mer av dina sidor. Min älskade son! ♥

Kommentarer

Postat av: ella

fint skrivet=)

2010-11-09 @ 09:10:03
URL: http://ellisgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback