> Jeanettes små funderingar... -
RSS RSS 2.0

Jeanettes små funderingar...

:)

Kommentarer (2)

2011-08-26 @ 08:03:27

Nu är det fredag och det innebär två dagars ledighet och det ska bli så skönt. Har aldrig längtat efter en helg så mycket... Det har hänt en del i veckan men jag orkar inte berätta det här... Jag tror vi ska slappa hela helgen och se vad vi orkar med... ta dan som den kommer är rätt skönt faktiskt!

Ingen av barnen kommer hem denna helgen i alla fall och jag sakna dom mycket ibland. Ens mammahjärta kramas ut riktigt ibland och det känns väl som det ska. Jag antar att det är så det ska kännas ibland?

Jag är trött... men som sagt har sovit lite dåligt, sent i säng och upp tidigt... En får skylla sig själv :)


Kommentarer

Postat av: ella

på med myskläderna å ha d gott bara ni 2;)kram

2011-08-26 @ 12:42:42
URL: http://farytaleinblue.blogg.se/

Postat av: Helena

Trött här också, dels efter tidsomställningen och dels av andra orsaker som jag inte orkar gå in på. Gillar förstås inget vidare att komma hem, vet inte om du har läst mitt gnäll på bloggen, hihi. Hoppas att du har fått vila den här helgen och mår bra, kramar!

2011-08-28 @ 17:24:20
URL: http://beverlyhills.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback