> Jeanettes små funderingar... -
RSS RSS 2.0

Jeanettes små funderingar...

Hello everybody!

Kommentarer (1)

2011-08-17 @ 10:02:40

Tillbaka på jobbet efter en låång (fast alltför kort) och härlig semester! Har varit trött (som vanligt) efter att ha kommit alltför sent isäng nu dessa två arbetsdagar! Varför lär man sig aldrig?

Har slappat i alla fall, gjort dagsturer, varit ute med båten och fiskat. Det har verkligen varit som att ladda batterierna inför hösten. Härligt!

Hösten kommer att bli lång och förmodligen tung. Min bästa och närmsta arbetskamrat skall gå i pension och det känns inte alls roligt och bra att tänka sig in i situationen att det kommer bli förändringar för min del. Jag vet... sånt är livet, men för det behöver man ju inte hoppa högt av glädje när man i själva verket tycker det är "piss" rent ut sagt... Nåja, den som lever får se som man säger.



... men har lite svårt att se positivt på tillvaron just nu. Tack kära bloggen för att jag kan skriva av mej och "klaga" här!





Kommentarer

Postat av: ella

man blir trött av att hösten är på intågande..trist din arbetskamrat slutar.många kramar till dig=)

2011-08-17 @ 13:42:59
URL: http://farytaleinblue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback