> Jeanettes små funderingar... -
RSS RSS 2.0

Jeanettes små funderingar...

Trettondagsafton

Kommentarer (3)

2011-01-05 @ 13:02:31

Så är det då Trettondagsafton och jag är snart ledig i 4 hela dagar! Ska bli skönt! Middagsrast nu... så passar på att blogga lite... Sitter med en kopp kaffe och kopplar av lite från pappershögarna!

Vi, jag och sambon, ska under dessa lediga dagar inte göra ett smack! Sova, vila, elda i brasan, kolla film och käka godis :) Jo förresten, på fredag ska min "gamla" granne och hennes man komma på besök. Ska bli så kul! Vi har hållit kontakten under alla år, även sedan jag flyttade til Falkenberg och det är så kul med människor som fortsätter ringa och ber en komma och hälsa på. Fick ett telefonsamtal på juldagen från henne, när hon satt på bussen. Hon sa: "Ville bara höra din röst"... Härligt med såna vänner! ♥

Hoppas ni alla får en härlig afton! Speciell hälsning till mina kära bloggvänner! ♥
Ni är guld värda!










Kommentarer

Postat av: ella

härligt du är ledig!!!ja passa på mysa massor nu kram

2011-01-05 @ 13:53:34
URL: http://farytaleinblue.blogg.se/

Postat av: Helena

Godmorgon! Vad skönt att du har en så lång ledighet! Jag är ledig idag och sitter här och myser med kaffe. Imorgon jobbar jag igen, men det är ok. Sitter här och väntar på snöovädret och njuter av att vara inomhus. Hoppas att du får en fin ledighet, kram!

2011-01-06 @ 11:19:11
URL: http://beverlyhills.blogg.se/

Postat av: ella

hitta skor för 79kr bara;)la ut dom i bloggen i morse=)här ska badas nu .se bondfilm ikväll sen igen.kram hoppas ni myser massor

2011-01-06 @ 17:52:27
URL: http://farytaleinblue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback