> Jeanettes små funderingar... -
RSS RSS 2.0

Jeanettes små funderingar...

Hej...

Kommentarer (2)

2011-03-01 @ 10:16:52

Jag är trött nu... Jag var på massage igår innan jag stack hem. Det var det mest underbara jag varit med om på länge. Jag var på gott humör hela kvällen och hade ganska mycket energi. Idag när man kommer till arbetet är man liksom nere på jorden igen... back to bassic!

Tycker allting är strängt nu... Jag har liksom ingen ork, ingen energi. Jag är en glad människa i mej själv. Konstigt att en del människor kan få en att känna sej utanför, ledsen och nedstämd.

Men jag har bestämt mej för att ingen ska få mej att känna mej utanför, ledsen och nedstämd längre. Jag ska inte låta människor ta energi från mej. Jag har bestämt mej...

Kommentarer

Postat av: ella

skit i dom bara!!jag ska ta ut fiskolja ,gojibär å sånt ja köpt kanske jag vaknar till liv=)?

snart vår Jeanette,sen vaknar vi nog=)

kram

2011-03-01 @ 10:18:40
URL: http://farytaleinblue.blogg.se/

Postat av: Helena

Inget gnäll tycker jag. Jättejobbigt när det inte funkar på jobbet, stället man tillbringar nästan mer tid på än hemma. Konstigt det där med folk som inte sköter sig. Det är liksom de som blir kvar, medan man själv får flytta på sig. Borde ju vara tvärtom, förstår att du blir trött. Det är ju inte så lätt att bara byta jobb heller. Jag trivs bra där jag är nu, tyvärr är det inte så länge till jag skall vara där, kanske får söka mig tillbaka sen. Idag har det i och för sig varit en rätt stökig dag, med patienter som slåss och hamnat i bälte som man säger, dvs blivit fastspända för de är så våldsamma, men är det rättspsykiatri så är det. Låter nog lite värre än det egentligen är.Ä Det är faktiskt det lugnaste ställe jag har varit på konstigt nog. Hoppas att veckan blir uthärdlig och att du kanske kan se någon möjlighet att komma därifrån, kramar!

2011-03-01 @ 21:07:33
URL: http://beverlyhills.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback