> Jeanettes små funderingar... -
RSS RSS 2.0

Jeanettes små funderingar...

Äntligen fredag!

Kommentarer (2)

2011-05-27 @ 10:39:12

Nu ska det snart firas! Dels att det är fredag och dels att min dotter fyller 20 i morron!

Det är ju även Mors Dag på söndag men tror min mamma får sitt paket i morron istället!

Vi är ensamma hemma i kväll för min sambo ska ut på galej! Så jag o Bella ska fixa lite med "festmaten" i kväll. Det blir kul!

Lilla Volvon funkar fortfarande inte tyvärr... :(

Det ska bytas ett Partikelfilter och det kommer först nästa vecka från Tyskland!
Men sen så... ojojoj vad jag ska köra! Längtar efter att få köra personbil igen. Just nu kör jag sambons Chrysler och det funkar bra men den är stor och klumpig.

Nåja, det är ju världsliga saker. Vi är friska och lyckliga och det är ju huvudsaken!


Sån här vill jag helst vara! Snygg och sexig! Miranda i Sex and the City! Avgudar henne... hihi!





 

Kommentarer

Postat av: ella

miranda e snygg men det är ju du med!!!

ha en fin helg=)kram jag ska tända ljus söndag för min lille mamma..=)

2011-05-27 @ 10:53:19
URL: http://farytaleinblue.blogg.se/

Postat av: Helena

Ursnygg bild på henne. Vore inte dumt att få leva lite Sex and the city-liv, hihi. Själv har jag vaknat upp ur min bloggkoma. Jobbar just nu med död och åter död, dvs med palliativ vård, som innebär vård i livets slutskede. Har tagit hårt mentalt, orkar ingenting när jag kommer hem,. Nyttigt som tusan, tänk att man (jag) önskar sig en massa värdsliga ting när andra är så dödsjuka. Hm, men vi lever förstås i vår egen verklighet. Hoppas att ni hade en trevlig fest och att allt är bra med dig och att du orkar med alla energitjuvar du har omkring dig. Kram från din bloggvän!

2011-05-29 @ 13:23:56
URL: http://beverlyhills.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback