> Jeanettes små funderingar... -
RSS RSS 2.0

Jeanettes små funderingar...

Trötter...

Kommentarer (2)

2011-05-03 @ 12:56:42

Är en trött människa just nu... men jag får skylla mej själv faktiskt. Kommer sent i säng och upp tidigt.

Jag känner mej tillfreds... har lyckats att koppla bort den "negativa" energi som tagit kraft från mej vissa dagar. Nu struntar jag i detta och koncentrerar mej på det jag ska och på mej själv och framför allt lägger jag min energi på "La Familia" - dom bästa i min omgivning. Det är det som ger mej kraft! Varför då låta vissa personer ta kraft från mej? Blir så på mej ibland!
Det är slut på det nu.


till alla mina bästa blogg-vänner för alltid rara små ord och trevlig läsning...

Kommentarer

Postat av: ella

härligt!skit i dom å du har ju dina kära å nära=)och oss hihih

helt varm ,så ska vila nu:/ush vill ej bli sjuk till lördan!!hehe ska jag bli vill jag bli d nu ju

kramis

2011-05-03 @ 16:02:15
URL: http://farytaleinblue.blogg.se/

Postat av: ella

åker lördag morgon=)hoppas det blir varmt nu är d ju iskallt burr

kramis ha en fin onsdag!!!

2011-05-04 @ 13:55:44
URL: http://farytaleinblue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback