> Jeanettes små funderingar... -
RSS RSS 2.0

Jeanettes små funderingar...

Tv-kväll...

Kommentarer (2)

2011-11-03 @ 17:24:06

I kväll blir det Robinson och lite soff-slappande tror jag. Har varit så trött hela dagen och det känns som om jag kommer att somna på vägen hem... Nackdelen är att det är 6,5 mils körning så man hinner bli lite trött liksom. Nåja, får väl ha bra musik på... HÖGT! Har lite godis också liggande i bilen, som hjälper till att hålla mej vaken.

Nu har jag bestämt mej för att beställa julskivor på Ginza. Har två favorit-jullåtar. Det är "A fairytale in New York" och "Driving home for christmas"... Eller förresten... vi ska ju till Ge-Kås ev till helgen och köpa lite julklappar, ljus m m... där har dom ju massvis med skivor så jag väntar nog med "beställningen" tills jag varit där i alla fall...
Älskar annars Ginza... dom har allt som man inte hittar någon annanstans.

Jippie! Jag har kommit på ett par julklappar redan och jag är så stolt över det... Hoppas bara mottagarna blir lika glada!?


Kommentarer

Postat av: ella

Blir robinson här med=)gått en runda..måste börja gå mer hihi



Ginza är bra=)

hjälp börjar få panik som vanligt med klappar!!hehe

hoppas du hittar nått=)

kramis

2011-11-03 @ 19:37:08
URL: http://farytaleinblue.blogg.se/

Postat av: ella

ha en skön söndag=)strax ut å gå.kallt men vantar å halsduk så funkar d;)kram

2011-11-06 @ 12:45:01
URL: http://farytaleinblue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback