> Jeanettes små funderingar... -
RSS RSS 2.0

Jeanettes små funderingar...

Farewell...Laholm!

Kommentarer (0)

2008-12-11 @ 17:31:45

Tänkte åka hemåt nu. Känner att denna dag kunde man stannat hemma, för jag har varit trött, men känner mej piggare nu. Det är ju tur för jag har ju en bit att köra... Får ha radion på hög volym så går det nog bra.

I morron är det Luciafirande på jobbet kl 7!
Ojojoj, orkar man, eller? Självklart! Det vill man ju inte missa för allt smör i Småland! Brukar vara väldigt trevligt med kaffe och lussekatter och skönsång.

Nu ska jag i alla fall koppla av ikväll. Ska inom Bella i Laholm och lämna plattången och vantar. Sedan ringa till Jonte och kolla lite på Tv. "Himlen kan vänta" i kväll. Missa detta? No chans!
Men jag skriver mer i morron efter Lussefirandet!

Hej å hå luden tå! (har jag snott från Sussie)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback