> Jeanettes små funderingar... -
RSS RSS 2.0

Jeanettes små funderingar...

Åh-Åh!

Kommentarer (4)

2012-03-13 @ 15:37:59

Har inte bloggat på sååå länge! Jag skäms delvis över detta för bloggen har ju varit mitt ankare många gånger. Det är strängt med vissa saker nu för tiden som tar all ens energi och kraft. Vissa människor i min närhet är sådana energitjuvar så det liknar inget alls och jag säger till mig själv "bry dig inte" och "låt inte detta sänka dig" men man går in i en slags försvarsställning för att orka och klara av allt.

Bara jag hör stegen av en viss person eller dofter som förknippas med denna, gör mig snart hispig!! Sedan att man alltid måste vara "den starka" och nästan be om ursäkt för att man finns till, fast att man egentligen inte gjort någonting, tar oerhört på mig som människa. Jag vet inte vad man ska göra? Jag försöker kämpa på och jag har en del starka och tröstande människor i min närhet som jag hämtar styrka hos.
Allt är bara så jäkla orättvist känns det som just nu! Jag "tröstar mig" med att denna person mår minst lika dåligt som jag, vilket i och för sig är en ganska hemsk tanke. Men så får det vara just nu... Jag måste få tänka så... annars överlever jag inte.

Puss och kram bloggen!


Kommentarer

Postat av: ella

inge hemskt att tänka så=)

kram på dig!!

2012-03-13 @ 17:41:19
URL: http://farytaleinblue.blogg.se/

Postat av: ella

kraaaam

snart ny månad igen d går framåt nu mot värmen;)

2012-03-27 @ 12:19:11
URL: http://farytaleinblue.blogg.se/

Postat av: ella

glad påsk =)kramar hoppas allt är bra med dig å att du får en mysig helg nu

2012-04-05 @ 15:19:48
URL: http://farytaleinblue.blogg.se/

Postat av: ella

hej!!!!ja skönt me lite ledigt för dig ju=)snart kommer våren.här har den ej kommit igång riktigt men blire bara varma dagar så blire nog massa blommor å knoppar som får fart iaf=)

har koll på dig på facebook;)men är så sällan in där å bara nån enstaka sekund hihih

KRAM å ha d gott på jobbet.ja nu slipar han d sista å det DAMMAR huj.

2012-04-25 @ 14:16:11
URL: http://farytaleinblue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback