> Jeanettes små funderingar... -
RSS RSS 2.0

Jeanettes små funderingar...

Helg!

Kommentarer (1)

2012-01-20 @ 13:39:32

Nu är det helg och det ska bli så skönt med lite ledigt. Veckorna går relativt fort men helgerna går ännu fortare!
I förrgår blev det lite REA-shopping på H&M! 2 tunikor, som egentligen var "mamma-kläder" men dom var bara lite utsvängda och jättefina så det struntade jag i... att det stod "Mama" i dom!

I morron firar vi min lilla mamma, som fyllde år i tisdags! Härligt att träffa lille systersonen Aron igen. Ja, dom andra med förstås!

Bella kommer inte denna helgen men Jonte får jag träffa. Det är alltid så kul att umgås med barnen!

Annars tror jag att det blir en lugn helg. Kanske lite biltvätt och vedsågning?

Ha en underbar helg alla!

Kommentarer

Postat av: ella

mysigt med tulpaner!måste ja med köpa=)lite vårkänsla iaf;)kram

2012-01-24 @ 15:21:51
URL: http://farytaleinblue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback