> Jeanettes små funderingar... -
RSS RSS 2.0

Jeanettes små funderingar...

Hej alla glada!

Kommentarer (0)

2008-12-29 @ 11:23:04

Är på jobbet igen... efter en skööön ledighet!
Bara jobba två dagar, sedan ledigt... igen! Asså, kan det vara mer perfect?

Igår gick jag och Frostiz en lång runda, eftersom sambon hade "skallebank", stackarn..
Jag fick frisk luft, röda kinder, en sprallig hund och... skoskav!  Typiskt!

Idag var det stilla, tyst, otroligt vackert väder när jag körde till jobbet. Fick skrapa rutor men lugnt på vägen, E6!

Idag verkar det lugnt på jobbet i alla fall. Har en hel del att göra så tiden lär gå fort.

Bella har fått för sej att hon ska tatuera sej... jag önskar jag vågade lite mer jag med. Får se hur hennes blir.
Jontes är ju jättefin! Kanske man slår til en vacker dag? Whosnose...

Ha det gött så länge!

Bye Bye äppelpaj!


Jag bara undrar... kan man längta efter något...redan?

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback