> Jeanettes små funderingar... -
RSS RSS 2.0

Jeanettes små funderingar...

Hemma igen

Kommentarer (0)

2008-12-02 @ 20:02:42

Har kommit hem efter att har varit på fack-möte efter jobbet. Vi blev bjudna på smörgåstårta och kaffe och biskvi.
Det var trevligt som vanligt. Nu är klockan halv åtta och jag är hemma igen. Bella följde med mej. Hemma väntade Micke o Frollan.

Nu blir det en kopp kaffe och sedan en dusch för att sen gå och lägga mej. Jag o Micke sa att idag lägger vi oss vid 9. Vi saknar sömn så in i katten känns det som. Jag orkar inte duscha i morron bitti annars är det det som är alternativet för håret är rätt risigt. Man blir kanske lite varmare av en dusch med? Jag tycker det är riktigt risigt väder ute så lite värme skadar inte. Jag ska verkligen göra det just NU. Sedan ska jag ta på mej min varma kofta och mina raggsockor Så ska väl värmen komma tillbaka.

Men vi hörs imorron istället när jag är piggare, förhoppningsvis...
Bye butblogg!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback