> Jeanettes små funderingar... -
RSS RSS 2.0

Jeanettes små funderingar...

Finaste dikten...

Kommentarer (0)

2008-11-22 @ 22:40:04




jag var en spillra av mitt forna jag
såg inte ljus, inte en strimma svag
en vingklippt fågel som inte ens drömmer mer
som om sorger trycktes allt längre ner
men när jag mötte dej älskling
så ändrades allting
brutalt...
visst finns mirakel
och för mej är det faktiskt du
i dina kyssar
öppnar himlen sej för mej nu
visst finns mirakel
i din kärlek så stark och sann
i dina kyssar och att vi har funnit varann
du öppnar dörrar jag inte visste fanns
en dörr till livet
jag fick en andra chans
jag älskar dej mer än du kan förstå
jag vet du bär mej när jag inte orkar gå
sen du gav mej din kärlek
förändrades livet
brutalt...
visst finns mirakel
och för mej är det faktistk du
i dina kyssar
öppnar himlen sej för mej nu
och allt
är så enkelt och så självklart
så skrämmande och underbart
mitt mirakel är du...
visst finns mirakel
och för mej är det faktiskt du
i dina kyssar
öppnar himlen sej för mej nu
visst finns mirakel
i din kärlek så stark och sann
i dina kyssar
och i att vi har funnit varann...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback