> Jeanettes små funderingar... -
RSS RSS 2.0

Jeanettes små funderingar...

Städat, städat, puh!

Kommentarer (0)

2008-11-23 @ 21:39:57



Idag blev det som jag trodde, fönsterputsning, dammsugning och jag satte även fram ljusstakar och hängde upp julstjärnor. Det blev så fint, så fint. Jag VET det är en vecka för tidigt, men jag är inte hemma förrän ca kl 18 på kvällarna så jag kommer inte hinna med det. På lördag ska vi dessutom fira Micke, min sambo, så vi får gäster och behöver förbereda för det. Det känns sååå skönt nu att ha så mycket gjort. Härligt kallt väder var det idag. Jag trodde jag skulle hinna mer men tiden går ju fort när man har roligt. För roligt hade jag. Lyssnade på Lugna Favoriter medan jag gick och dammade... Sambon höll på i källaren med att måla i tvättstugan, men jag kilade ner ibland och gav honom en puss eller två. I morron är det jobbedag igen, trist. Men men det får gå. På tisdag ska vi julpyssla på kvällen efter jobbet.

Idag åkte Jonte iväg till Ljungby igen. Jag hann träffa honom lite snabbt i fredags. Han har varit i Örebro i 5 veckor för praktik. I Örebro hade han gjort en superfin tatuering. Det var benknotor runt om armen och två indianfjädrar som hängde ner. Den var så cool. Jag önskar jag var lika modig men jag skulle vilja ha en lite mindre tatuering
 typ...      ....nää fy tusan. Men fin är den.
Men jag skulle vilja ha en sån här liten...

Okej, får se om jag o Bella också vågar så småningom. Bella vågar men kanske inte jag.  
Nåja, nu är det snart dags att sussa. Ska upp tidigt imorron, tänkte duscha innan jobbet. Det är skitkallt nu nästan 10 minus. Det blir mössa och vantar i morron när man sätter sig i en kall bil. Godnatt och sov gott!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback